top of page
Vyhledat

... až do nebe <3


9. brezna 2022 naše dcera Ivanka zemrela.


Spolecnost zalozená na honbe za úspechem ve spojení s restriktivním prístupem k diagnóze závislosti se v prípade nasí dcery ukázala být, i díky její vysoké inteligencí a citlivosti, vrazednou kombinací.


Zpusoby lecby, ktere jsou popsány v drívejsich príspevcích a které na vlastní kuzi zazila, ji branily duverovat nastavenému systému, a verila, ze závislost zvladne bez odborné pomoci. Opakovane se jí to nedarilo. K tomu se pridávaly nenapalnované obcanské povinnosti ze závislostního zpusobu života /neplacení zdravotního pojistení, jízdy na cerno v hromadné doprave/, které narustaly do vysokých dluhu. Vyvrcholením byla premena podmíneného trestu na nepodmínený, kdy si pro "nerádný zpusob zivota" odsedela dva mesíce ve vezení, bez jakékoliv aktivity a lécby, opet s ponizujícím pristupem.


Po návratu z vezení si uvedomila, ze sama pouze s nasí pomocí zarazení do spolecnosti nezvládne. Zarídila si nástup do nemocnice na detoxikacní oddelení, které bylo pred nástupem do komunitní lécby povinností. Po více nez mesícní cekací dobe, den po poslední adiktologické terapii, si místo nástupu na detox, pronajala hotelový pokoj a snedla takové mnozství léku, které melo za následek její smrt.


Bála se, ze ji budou v nemocnici kurtovat k posteli a ponizovat, protoze to jiz zazila a protoze i pres nepripustnost se to deje...

Vedela, ze pokud nenastoupí na lécbu, bude to její konec a kdyz nastoupí, nemusí se nikdy uzdravit, a bude dále zít v netolerantní a neférové spolecnosti, která její zranení prohlubovala...


Odevzdala se do náruce Boha, kde není zádný plác ani utrpení...


Respektujeme Ivancinu volbu, kterou povazujeme za odváznou a vedomou a veríme, ze az nase bolest zeslábne, najdeme odvahu prozívat radostný zivot i za roky, které ona neprozije. Presne tak si to totiž prála.


Moje milovaná Ivanko,

když ses mi poprvé po svém narození podívala do ocí, uverila jsem, že jsem nahlédla Pánu Bohu do oken. Byl to pro mne jeden z nejkrásnejších zážitku v mém živote. Castokrát jsem na tento pohled s vdecností vzpomínala. Až s Tvým odchodem z tohoto sveta jsem si však plne uvedomila hodnotu tohoto daru. Byla jsi nespoutaná, svobodomyslná, a tak dobrá, má nejvetší ucitelko. Muj život byl, je a bude díky Tobe bohatší než jsem si kdy dokázala predstavit. Ukázala jsi mi život ve všech jeho barvách, a já Ti za to z celého srdce dekuji.

Miluji Te a vždy Te milovat budu.

Navždy Tvoje maminka



bottom of page